Намерете ни: facebook магазин Вълшебство
телефон за връзка0888 104 814

1. За да избегнем всякакви разминавания за продуктите, които поръчвате ние избираме за нашият сайт само продукти с отлично качество. За всеки продукт предоставяме детайлна информация - освен размер по етикет, в описание на продукта ще намерите и действителните размери на продукта в см. Измерили сме всички важни размери за нашите клиенти. В случай, че имате допълнителни въпроси можете да се обърнете с запитване за всеки продукт, по начина, който предпочитате: телефон, скайп, e-mail.

Възстановяването на суми по върнати поръчки се осъществява само с куриерски фирми Еконт и Лео или по банков път.

2. Суми по върнати поръчки се възстановяват в срок от 30 работни дни, само срещу върнат продукт, чиято цялост и приличен търговски вид не е нарушен, както и връщане на придружаващите го платежни документи. Възстановяват се суми по поръчки върнати в 14 дневен срок от датата на доставка. Суми по поръчки, при които този срок е изтекъл, не се възстановяват, както и такива с липсващи платежни документи.

3. Възстановява се само стойността на артикулите, без разходите по доставка, в двете посоки, с изключение на случаите, когато артикулите се връщат поради фабричен дефект или пълно несъответствие  със снимките, показани в сайта.

4. За фабричен дефект на облекла не се приемат стърчащи конци, леко разминаване в цвета на дрехата, както и криви шевове.

Настоящите условия за връщане на продукти са част от Общите Условия за ползване на сайта.  Те могат да бъдат променяни в съответствие с промени в българското законодателство.

5. Рекламация се приема и  когато Клиентът желае да замени закупени вече артикули с други. В този случай транспортните разходи в двете посоки са за сметка на Клиента. Рекламация може да се предяви в 14 дневен срок от доставката на поръчката. За предявяване на рекламация е нужно да бъде предоставен придружаващ платежен документ.

6. При промяна в поръчката или рекламация, молим клиентите да се свързват с нас по телефон - вижте контактите ни

Срокът за сервизно обслужване е 30 дни. Онлайн магазин Вълшебство се задължава да отстрани дефекта във възможно най-кратък срок, максималното време за престой вън от потребителя е 30 работни дни.

Проблем с пратката

При получаване на пратката, молим при нарушена цялост на опаковката да ни сигнализирате преди да подпишете документа от куриерската фирма. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата и изготвяне на протокол, който удостоверява констатираното нарушение. Ако приемете пратка без да предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.